FANDOM

Drony - bezzałogowe statki kosmiczne spotkane przez załogę Destiny w drugiej galaktyce.

CechyEdytuj

Drony charakteryzują się wysoką manewrowością i przyzwoitą szybkością. Są wyposażone w broń energetyczną zdolną uszkodzić Gwiezdne wrota, lecz nie posiadają osłon. Ich wielkość jest różna - od wielkości człowieka, do wielkości promu z Destiny. Są kontrolowane przez większe Statki Dowodzenia.

Jedynym celem dronów jest niszczenie obcych technologii. Wykonują swoją misję poprzez przez masowy nalot na cel. Jeśli nie jakością uzbrojenia, przytłoczą cel liczebnością. Potrafią w pewnym sensie przewidywać strategię przeciwnika (np. blokowały Destiny dostęp do gwiazd, lub po wyłączeniu przemiataniu częstotliwości osłon tegoż statku zaczęły dokonywać ataków kamikaze). Są wyposażone w sensory zdolne wykrywać fale radiowe i sygnały podprzestrzenne (co do tego drugiego nie wiadomo, czy potrafią to same drony, czy też Statki Dowodzenia).

W przeciwieństwie do większości statków te są w stanie operować zarówno w kosmosie, jak i w atmosferze, bez utraty skuteczności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki