FANDOM

Nakai - rasa inteligentnych kosmitów spotkana przez załogę Destiny w pierwszej galaktyce.

CechyEdytuj

Nakai mają niebieski kolor skóry i świecące oczy osadzone głęboko w owalnej głowie. Ich wzrost jest porównywalny z ludzkim. Poruszają się na dwóch nogach. Są słabsi fizycznie od ludzi (Rush zdołał zabić jednego z nich bez większego problemu). Porozumiewają się za pomocą kliknięć i skrzekotów. Wygląda na to iż są ziemnowodne (przypuszczenia oparte na podstawie wykorzystania wody na ich statku).

TechnologiaEdytuj

Są zaawansowaną technologicznie rasą, budującą statki podróżujące z prędkością większą od światła. Mogą sondować umysły innych istot, dzięki czemu szybko uczą się obsługi ich technologii i języka. W ten sposób udało im się w pewnym stopniu opanować obsługę kamieni komunikacyjnych.

FlotaEdytuj

Ich flota składa się ze statków-matek transportujące mniejsze myśliwce. Całkowita liczba ich statków jest nieznana. Statki-matki są wyposażone w hipernapęd i broń energetyczną. Oba typy okrętów posiadają również osłony. Osłony statku-matki były nawet zdolne wytrzymać nieustanny ostrzał z głównego działa Destiny, aż statek skoczył w FTL. Myśliwce natomiast ulegały zniszczeniu po krótkiej salwie z broni promu.

Relacje z załogą DestinyEdytuj

Wrogie. Porwali Nicholasa Rusha i Chloe Armstrong. Co najmniej kilkakrotnie próbowali przejąć kontrolę nad Destiny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki